Bila Ayah Masuk Dapur

Wednesday, November 18, 2015


Assalamualaikum wbt

Aku tak lah pandai sangat memasak. Masa single pun masak jarang-jarang sekali, masuk dapur selalu...cari makan. Anak bungsu sama..biasa semua dah ready. Bila dah kerja, tinggal dengan family abang, pun kadang-kadang ajer makan kat rumah. Bila dah kawin, alhamdulillah dapat en hubby yang pandai memasak. 

Biasa kat rumah, kalau nak buat menu istimewa memang en hubby yang akan turun sama kat dapur. Aku sendiri pun banyak belajar daripada dia. 

bila ayah masuk dapur, mee goreng


Hasil air tangan en hubby semalam. Adik wan makan bertambah-tambah. Mee goreng campak-campak katanya. Resepi?...Goreng macam biasa ajer...mee goreng jer pun, takkan korang nak resepi jugak..hehe

You Might Also Like

2 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook