Ingatkan Tak Naik..

Thursday, October 15, 2015

Kenaikan tol

Assalamualaikum wbt

Ingatkan kenaikan tol hanya melibatkan lembah kelang. Rupanya anggapanku meleset sama sekali. Kami di Penang ni pun terlibat juga terutama di kawasan Butterworth. Kenaikan bukan sedikit yer..laluan biasa aku sebelum ni 50 sen ...mulai hari ini dinaikkan ke RM1.20. Nak nangis rasa...sehari melibatkan kenaikan RM1.40......

ingatkan tak naik, kenaikan tol, lingkaran luar butterworth

Untuk info kalau korang lalu kat laluan-laluan ini.  

Nak elakkan laluan ni pun susah jugak sebab laluan alternatif yang ada memang akan sesak pada waktu-waktu puncak. Nak tak nak kena redah jugakkkkkk.......



You Might Also Like

2 comments

  1. naseb la kami lalu kdg2 ja...hujung mggu nk blk umah mak

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu...hari-hari memang lalu kot ni....kenaikan melebihi 50% tu yang tak tahan tuuuu

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook