Cabaran 7 Hari | Apa Dalam Wallet Aku

Friday, October 02, 2015

Cabaran 7 Hari 

Assalamualaikum wbt

Apa ada dalam wallet aku?

cabaran 7 hari instablog efg kbba

Yang paling banyak selain daripada pelbagai jenis kad, aku suka simpan resit pembelian.
Tujuan aku simpan resit-resit ni ialah untuk semak balik pembelian aku sepanjang bulan berkaitan. Biasanya memang pembelian wajib beli. Kalau ada yang beli secara tak sengaja...kenalah bayar balik. Selain tu aku akan simpan semua resit-resit pembelian buku-buku sebab nanti nak claim semula income tax senang takde la tercari-cari.

Kadang-kadang bila lambat buat 5s dalam wallet memang tebal dengan resit....hehe...
Tu la antara tugas menteri kewangan dalam keluarga kecil aku ni.


You Might Also Like

5 comments

  1. kite pun suka kumpul resit jugak kak azi..hhihih

    ReplyDelete
  2. wah rajinnyaaa. kc pulak jenis buang je resit tu sbb dh tak guna hehehe. btw elegannya wallet pewit :p

    ReplyDelete
  3. macm khaty juga..nanti bile dok saja-saja baru buang

    Jom terjah cabaran khaty  APA ADA DALAM WALLET ANDA| Cabaran7Hari

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook