Orlin Mix Botanical Drink

Assalamualaikum wbt

Bila dah semakin meningkat umur, badan mudah jadi cepat letih dan tak cergas. Maklumkan dah masuk 4 series ni, macam-macam nak kena tengok supaya tuntutan dan amanah yang diberi dapat dilaksanakan dengan sebaiknya.

Bila bercerita dengan kawan-kawan, macam-macam produk diperkenalkan. Tapi aku ni bukan jenis yang senang nak mencuba sesuatu produk kecuali aku yakin dengan bahan yang digunakan untuk penghasilan produk tersebut.

Melalui teman maya, memperkenalkan aku dengan Jus Orlin ni. Katanya bagus untuk golongan 4 series macam kami ni.  Mulalah aku menelaah review kawan-kawan berkaitan produk ini. Setelah puashati...tak salah untuk mencuba. Kenapa aku berminat untuk mencuba? Sebab bahan-bahan yang digunakan adalah bahan-bahan semulajadi yang memang sesuai untuk tubuh badan.

Jus Orlin Penambah Tenaga Agar Kekal Hebat Sentiasa, makanan kesihatan

Sebahagian Ramuan Jus Orlin 

Akar Serapat
Seperti namanya, Serapat bermaksud ‘ketat’ dalam bahasa melayu, bahkan kebanyakan wanita melayu telah menggunakan herba ini bagi mengetatkan otot faraj dan rahim untuk seks yang lebih berkualiti bersama suami selepas bersalin. Ia turut membantu bagi menganjalkan payudara,mengetatkan otot perut dan menguatkan otot pelvik bagi mengelakkan kegagalan fungsi pelvik.

Pueraria Mirifica
Puerira Mirifica mengandungi phytoestrogen (estrogen tumbuhan) yang berharga iaitu Miroestrol. Miroestrol adalah sama dengan estrogen estoriol manusia yang paling selamat. Kandungannya yang kaya dengan Mierosterol mampu mengaktifkan reseptor hormon wanita dalam badan secara semulajadi. Ia juga sangat baik untuk tujuan penjagaan kulit dan rawatan kecantikan bagi menghilangkan kedutan, membesarkan dan menganjalkan payudara serta membaiki dan meremajakan kulit yang kendur.

Kurma
Kurma merupakan buah lazat dan manis dari oasis tropika, penuh dengan mineral dan tenaga yang amat diperlukan untuk membantu anda kekal cergas dan sihat. Kurma juga ialah salah satu buah yang mempunyai ketumpatan kalori yang sangat tinggi. Kurma mengandungi sumber mineral dan vitamin yang sangat baik dan mampu menghasilkan flavonoid antioksidan polifenolik yang dikenali sebagai tanin. Tanin dikatakan mempunyai ciri ciri seperti anti-jangkitan, anti-keradangan, dan anti-pendarahan (mengurangkan kecenderungan berlakunya pendarahan).

Lepas menggunakan produk ni, memang terasa perubahannya. Badan agak cergas sedikit daripada biasa. Kira, bila balik kerja tu masih boleh melayan anak-anak, memasak yang simple-simple dan mengemas rumah serba sedikit. Kalau tak bila tiba kat rumah tu memang rasa nak rehat jer la. 

Kebaikan Jus Orlin

Tenaga Dalaman:
Orlin membantu membina semula tenaga dalaman wanita agar sentiasa segar dan cergas sepanjang hari. Wanita bekerjaya semestinya menginginkan tenaga sepanjang hari di tempat kerja dan selepas pulang ke rumah.

Payudara :
Usia bukanlah penghalang untuk kaum wanita kelihatan sentiasa cantik dan berseri. Jus botanikal Orlin membantu MENAIKKAN, MENEGANGKAN dan MENGANJALKAN semula aset terpenting wanita iaitu payudara agar anda sentiasa lebih yakin dengan penampilan diri semasa diluar dan dirumah

Hormon :
Masalah hormon sering menjadi pengganggu kepada emosi luaran dan dalaman wanita. Tekanan luaran dan dalaman juga memberi kesan terhadap ketidakstabilan hormon. Jus ORLIN terbukti membantu menstabilkan semula masalah ini untuk kehidupan yang lebih segar dan aman sepanjang masa.


Kulit :
Minuman kesihatan Orlin membantu memberi kesegaran kepada kulit. Produk ini juga membantu mempercepatkan proses pemutihan kulit agar lebih bersinar dan berseri sepanjang hari.Kulit anda pasti kelihatan lebih anjal

Testimoni Pengguna

Jus Orlin Penambah Tenaga Agar Kekal Hebat Sentiasa, makanan kesihatan

Bila dah cuba memang terasa perubahannya. Nampak gaya macam kena teruskan.
Cara pemakanannya juga mudah, satu sudu setiap pagi sebelum sarapan. Rasanya agak sedikit pahit tapi sedap. Tidak hairan lah jika wajah pengasas Jus Orlin Puan Arifah cantik dan berseri seri selalu.

Jus Orlin Penambah Tenaga Agar Kekal Hebat Sentiasa, makanan kesihatan


Pada yang berminat untuk mencuba atau inginkan maklumat lanjut, anda boleh melayari website atau fb Alludra International.

Alludra HQ : 017-6767966
Harga 1 botol Orlin ini adalah RM 99.90 ( WM) / RM104.90(EM)
1 botol mengandungi 250ml 




2 Comments