Super Spontan All Star 2015 - episod 3

Saturday, September 12, 2015

Tonton online super spontan all star 2015

Assalamualaikum wbt

Nampaknya bila tiba hari jumaat, rancangan Super Spontan kembali mendapat tempat. Kat rumah pun kami tengok jugak rancangan ni bila berkesempatan. Tengok sambil rilekskan minda. Walaupun kadang-kadang tak pasti apa lawak yang diaorang buat.

Tahun ni, Super Spontan diterajui oleh 2 muka popular iaitu Zizan dan Johan sebagai ketua pasukan bertanding. Artis-artis lain, ada yang dah memang biasa menyertai rancangan ini. Tahun ni diserikan lagi dengan pengacara hebat Dato AC Mizal.

Super Spontan All Star 2015

Rancangan ini ditayangkan setiap Jumaat, jam 10 malam di Astro Warna dan Astro Mustika HD

Super Spontan All Star 2015

Super Spontan All Star 2015

Kalau takde aktiviti lain, boleh la sengih-sengih depan tv tengok dia orang ni.


You Might Also Like

4 comments

  1. rindu lak nak tgk Jozan balik... huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak cam tak berapa ngam dah jo dan zan sekarang ni..hehe

      Delete
  2. Replies
    1. buat lepas stress seminggu kerja..

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook