Selamat Hari Lahir

Assalamualaikum wbt

7 September, ulangtahun kelahiran en suami tersayang. Alhamdulillah moga terus dilimpahi kesihatan baik, keimanan dan kesabaran yang tinggi serta kasih sayang dan cinta yang melimpah ruah pada keluarga.

Hampir 18 tahun mengenali, dan hampir 17 tahun melayari alam rumahtangga, syukur atas nikmat Allah. Dugaan dan ujian, lumrah yang akan dilalui oleh mana-mana pasangan pun tapi pandai-pandailah menangani dengan sebaiknya umpama menarik rambut dalam tepung, rambut tidak putus, tepung tidak berselerak.

Resepi mudah untuk adik-adik yang bakal mendirikan rumahtangga :

Bahan-bahan :

Cinta
Kasih sayang
Kepercayaan
Amanah

Tiada sukatan khas untuk setiap bahan yang diperlukan. Semuanya terpulang pada anda yang menentukan sejauh mana hubungan itu akan pergi.

Cara adunannya mudah tapi perlu hati-hati :

Adunkan cinta, kasih sayang disulami dengan kepercayaan antara satu sama lain. In sya Allah...berlandaskan amanah yang diberi, kita mampu melayari alam rumahtangga dengan baik. Kadang-kadang terlebih pewarna akan membuatkan adunan berubah rupa, tidak seperti yang diharapkan tapi jangan putus asa, terus taburkan kasih sayang...in sya Allah ianya akan menjadi elok semula.

resepi mudah memikat hati si dia


Mudahkan ...resepi untuk bakal adik-adik yang akan berumahtangga..... 


5 Comments