Memori Cinta Suraya Online - Episod 20

Tuesday, September 15, 2015

Memori Cinta Suraya

Assalamualaikum wbt

Terjebak lagi akak ni.....hahaha
Kali ni cerita ni pulak. Tapi takde la hari-hari tengok pun. Kalau tengok tu maknanya masa tu baru sampai rumah, tengah lipat baju, tengah dok rehat sambil tunggu ikan defrost..hehe

Tapi tak larat ler...cerita ni ada 148 episod ...biar betul!!!..punye ler banyak. Drama Adam & Hawa 80 episod tu pun jenuh nak bagi perabih...

memori cinta suraya, drama online


Tajuk: Memori Cinta SurayaChannel : Astro Bella & Maya HD
Mula Tayangan : 17 Ogos 2015 
Masa: [Setiap Isnin-Jumaat, 6.30 ptg]
Jumlah Episode : 148 (To Be Confirm)

Barisan Pelakon : Hisyam HamidAnzalna Nasir, Afiq Muiz, Marisa Yasmin, Miera Leyana, Iqram Dinzly, Syafnida Shuhaimi, Kay Khydir, Nafiez Zaidi, Nazeera Sardi, Syuhaida Abraz, Arash Mohd, Watie Sadali, Kufrida, Zarynn Min, Riezman Khuzaimi, Liza Abdullah, Tunku Hanis, Mahmud Ali Bashah, Zila Bakarin, Farid Wari, Aleza Shadan
Pelakon...ok lah....yang baru ada yang separa lama ada. Nanti ikut jer link ni, depa update setiap episod.


Mengisahkan Suraya yang menjejaki semula cinta Rayyan yang sudah pulih ingatan. Rayyan merupakan seorang arkitek daripada sebuah keluarga yang kaya. Pesawat peribadinya terhempas di hutan namun dia bernasib baik dan telah diselamatkan oleh Suraya.
Akibat kemalangan itu, dia mempunyai amnesia dan tidak mengingati identitinya sendiri. Semenjak itu dia dijaga oleh Suraya. Mereka mula jatuh cinta dan berkahwin
Semuanya berjalan dengan lancar sehinggalah pada suatu ketika Rayyan menuju ke bandar. Rayyan mendapat semula ingatan lama beliau dan lupa tentang isterinya, Suraya. Sebaliknya, dia mengigati yang dia telah bertunang dengan Irina

You Might Also Like

4 comments

  1. Amboi kak zie... Dah pandai buat entry drama cinta. pless ajor kita pulak...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...sonang yo cik T...nak cari uv...nak cari uv...

      Delete
  2. ni pun drama adaptasi novel ke...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pasti pulak ain..rasanya bukan adaptasi novel

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook