Kompilasi Resepi Sendiri

Tuesday, September 29, 2015

Kompilasi resepi

Assalamualaikum wbt

Bila belek-belek semula entry-entry lama blog ni...banyak juga resepi yang aku dah share. Ada yang memang rekaan sendiri bersama hubby dan ada juga yang copy daripada mereka yang pakar. Rasa seronok pulak. Rasa nak compile ajer resepi-resepi yang di reka sendiri. Dapatlah kemaskinikan semula beberapa resepi, taip balik dan print elok-elok. Nanti boleh la bind dan simpan dalam pustaka comel kat rumah. Nanti-nanti boleh juga anak-anak rujuk.

kompilasi resepi sendiri

Ada sapa-sapa berminat nak terbitkan?...hahaha....mana tau kan rezeki......

You Might Also Like

4 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rajinnya kak azi. In sha allah ada rezeki tu nanti...

      Delete
  2. menarik azie, boleh lawan eny dah ni haha..terbit sendirilah azie nanti pos kat ana satu ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka-suka jer ana...eny lagi hebat..hehehe

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook