Jerebu - sekolah ditutup hari ini 15 September 2015

Tuesday, September 15, 2015

Jerebu  - sekolah tutup

Assalamualaikum wbt

Semalam memang teruk sangat IPU negara kita. Kebanyakan tempat di negeri-negeri pantai barat mempunyai bacaan IPU melebihi 150. Tengah malam semalam kawan-kawan maklum sekolah di Selangot, Putrajaya, Negeri Sembilan dan Kuala Lumpur ditutup. Eloklah macam tu untuk mengelakkan lebih ramai anak-anak berada di dalam keadaan tidak sihat.

jerebu - sekolah ditutup di KL, selangor, negeri sembilan, melaka, putrajaya
gambar dari astroawani....terima kasih

Korang bila dah sekolah tutup ni, janganlah pulak korang buat aktiviti luar. Dok dalam rumah. Mana-mana anak-anak yang nak periksa PT3 dan SPM tak lama lagi ni, ulangkajilah kat rumah yer.

Marilah kita doakan keadaan jerebu ni cepat pulih. Rasa sesak nafas tengok keadaan sekarang ni......

You Might Also Like

4 comments

  1. Boleh tahan juga teruknya.. Waa dua hari la dorg public holiday. Best ooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu 2 hari...silap2 boleh terus sambung cuti sekolah...sabtu ni dah mula cuti sekolah..hehe

      Delete
    2. Ooooo ye ker.. Awal juga cuti sekolah erk..

      Delete
    3. cuti seminggu dpd 19-27 Sept...

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook