Bila Balik Kampung

Tuesday, September 01, 2015

Menu kampung

Assalamualaikum wbt

Cuti merdeka baru ni, aku sekeluarga ambil kesempatan menjengah mertua di kampung. Balik petang ahad lepas tunggu anak-anak balik sekolah. Bila balik kampung, memang rutin kami, mengorek dan memasak menu kampung. Haha..baru selera makan bertambah-tambah.  Selalunya hubby aku la, belum sampai kampung lagi dah bagitau nak masak apa. 


menu kampung

Menu pilihan kali ini - kerang rebus, kari udang kacang, ikan temenung goreng, salad dan ulam-ulam serta sambal belacan.  Udang sambal petai dan asam pedas keladi - kakak ipar aku bawak balik daripada kampung hubby dia. Wahhh meriah sesangat...makan bertambah-tambah, tak ingat dah cita-cita nak berdiet...hahahhaha.....




You Might Also Like

6 comments

  1. tu diaaa kerang.. hehehe
    memang best kalau dapat berkumpul ramai2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best...makan pun best jugak

      Delete
  2. mak aihh sedapnyaaaa.. kerang plus petaii.. ahh terliurr

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesekali layan menu gini memang mantop!!

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook