Terima Kasih Kawan Kawan

Tuesday, August 25, 2015

Tajuk popular

Assalamualaikum wbt

top entry, blogger

Tergerak nak tengok top entry kat blog ni. Apa yang orang cari bila masuk sini. Nampaknya entry berkaitan resepi terus mendapat tempat pada pembaca.  Entry sambal petai dan ayam panggang dah dok atas sejak bulan May lagi. Manakala yang lain-lain tu entry bulan semasa.

Terima kasih pada korang yang terus memberi sokongan pada aku dan blog suam-suam kuku ni. Aku akan cuba sebanyak mungkin berkongsi dengan korang info-info menarik yang sesuai.

Buat korang yang nak tahu apa istimewanya 2 top entry tu..jom terjah ....


You Might Also Like

5 comments

  1. Sambal udang petai. Teringin pulak ha.
    Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu teringin kena buat tu..hehe

      Delete
  2. Wahh bestnyer..kena terjah ni ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom lya....cari ilham nak masak apa

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook