Ceriakan Anak-anak dengan Rancangan Menarik

Monday, August 03, 2015

Rancangan menarik untuk di tonton di HyppTV

Assalamualaikum 

Suka tengok kartun tak? Aku suka jugak layan kartun dengan anak-anak. Tambahan pula, biasanya kat rumah kalau anak-anak ada memang jarang sekali dapat tengok rancangan sendiri. Mesti kena layan rancangan kanak-kanak. Tapi hujung minggu ajer. Hari-hari biasa, ada had masa untuk menonton, kalau tak hadkan memang tinggallah semua kerja sekolah.

Kalau korang nak tak HyppTV buat pertama kali menawarkan Boomerang HD, saluran animasi dinamik untuk kanak-kanak dan seisi keluarga.  Antara animasi kegemaran seisi keluarga seperti Tom and Jerry, Scooby-Doo, Mr Bean dan banyak lagi. Korang boleh pilij audio samada bahasa inggeris atau bahasa melayu.

Untuk masa terhad Boomerang HD boleh didapati secara PERCUMA untuk semua pelanggan HyppTY di saluran 555 bermula 1 Ogos 2015 yang lalu. Aisey...terlambat info kat sini pulak sebab aku pun baru tau.

ceriakan anak-anak dengan rancangan menarik


Kalau korang ada HyppTV, boleh lah tengok...usha usha line..best ke tak. Aku boleh kongsi info jer la, unifi tak sampai lagi tempat aku.....huhuuhuhuu

Maklumat lanjut sila log masuk www.tm.com.my/hypptv


You Might Also Like

4 comments

  1. Tak de Hypp TV. Masih lagi pakai Astro-mahai-bila-hujan-hilang-siaran tu. Best tak HYpp TV Kak Zi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu tak best ..sekarang ni dah byk rancangan...boleh la..tp kak zi punye area takde unifi lagi hehe

      Delete
  2. ayat last tu ai suka.. kihkihkih..
    sama jugak dengan ai.. area ai belum ada lagi.. eemm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...kan...kalau tak boleh dah berhijrah ke unfi

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook