Buahnya Manis, Isinya Tebal

Thursday, August 20, 2015

Buah mata kucing lagi

Assalamualaikum wbt

Syukur bila kita berbudi pada tanah pasti dapat balasannya.  Nampak gayanya tahun ni dapat la merasa lagi buah mata kucing hasil tanaman hubby. Dah 3-4 kali berbuah dah pokok ni.  Setiap kali berbuah memang puas makan sebab buahnya besar-besar dan isinya tebal.  Kalau ada rezeki elok masaknya masa raya haji, dapatlah adik beradik merasa.

buah mata kucing hasil tanaman sendiri

buah mata kucing hasil tanaman sendiri

Meriahkan buahnya?

Kalau nak tengok saiz buahnya boleh JENGOK SINI

Memang puashati makan buah ni.....bila ada lebihan, kami masukkan dalam jus, letak ais ...fuuhhh....sejuk jer....

You Might Also Like

5 comments

  1. Subhanallah, meriahnya!!!. Inilah pokok buah yang saya akan tanam sebab favorite ok. Manis tak ni??..macamana nk pergi rumah awak pls haha

    Jemputlah ke blog saya Blog Ibu bekerja dari rumah , semoga bersama dapat manfaat! Terima kasih..

    ReplyDelete
  2. Bestnye ad buah mata kucing kat rumah sendiri. Nak petik je.

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook