Jangan Stress Bila Anak-anak Mengamuk

Monday, August 03, 2015

Bila Anak Mengamuk

Assalamualaikum

Bila anak mengamuk terutama anak-anak yang masih di bawah umur 5 tahun, kadang-kadang kita sebagai ibubapa rasa tertekan. Terutama bila anak-anak mengamuk di tempat awam.  Dalam 4 orang anak aku, yang kecil ni la ragam banyak sikit. Mungkin sebab dia yang kecil sekali, selalunya ramai yang beri perhatian.

Pelbagai cara boleh kita jadikan panduan untuk menangani anak-anak yang suka mengamuk ini.





Jangan Stress Bila Anak-anak Mengamuk

Jangan Stress Bila Anak-anak Mengamuk

Jangan Stress Bila Anak-anak Mengamuk

Jangan Stress Bila Anak-anak Mengamuk

Jangan Stress Bila Anak-anak Mengamuk

Jangan Stress Bila Anak-anak Mengamuk

Jangan Stress Bila Anak-anak Mengamuk

Jangan Stress Bila Anak-anak Mengamuk
terima kasih pada imuslimshop


Semoga panduan ini membantu kita bersama dalam menangani anak-anak yang suka mengamuk.

You Might Also Like

5 comments

  1. hmm mmg kan, kena barsabar banyak2.rara kdg2 mengamuk gak.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu rara...akak yang dah 4 org anak ni pun kekadang terlepas jugakk hehe

      Delete
  2. Bertenang.. tarikh nafas.. dan cuba pujuk dengan baik.. sebab dia nak tarik perhatian kita sebenarnya.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang2 kita tahu anak2 nak tarik perhatian tp kekadang terlebih rasa jugak hehe

      Delete
  3. Thank you for sharing. Sangat berguna.

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook