Jom tonton Telemovie Isteri Separuh Masa Raya

Friday, July 24, 2015

Telemovie raya

Assalamualaikum

Raya raya ni macam-macam telemovie ada. Tiap-tiap hari pulak tu. Bila berkesempatan aku layan jugak la telemovie ni sambil rehat-rehatkan badan dan minda.  Dah lama tak menonton tv, selalu kalau teringin nak tengok drama, tonton online jer. Kena luangkan masa jugak sesekali menonton dengan anak-anak. Bila umur dah makin bertambah ni, nak kena rehat lebih sikit.

Pada yang tak berkesempatan tengok telemovie Isteri Separuh Masa edisi raya, jom kita tengok secara online saje la.

Jom tonton Telemovie Isteri Separuh Masa Raya



Tajuk: Isteri Separuh Masa Raya

Barisan PelakonAiman Hakim Ridza, Emma Maembong, Sharifah Shahora, Normah Damanhuri, Lia Natalia, Natasha Elyzza
Sinopsis:
Kerana terlalu selesa dengan layanan Nazrin Shah, Medina mengabaikan tanggungjawabnya terhadap Nazrin & Anaknya. Dia juga tidak menjaga diri kerana baginya Nazrin tidak mungkin berpaling arah. Namun kerana terpengaruh dengan kawan-kawannya dia mula mengesyaki Nazrin, lebih-lebih lagi setelah kepulangan semual Zita yang bekerja bersama dengan Nazrin Shah.

You Might Also Like

1 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook