Kerjasama Yang Menguntungkan

Wednesday, June 03, 2015

Kerjasama Zalora

Assalamualaikum

Aku dapat lagi!!!
Dapat lagi voucher daripada Zalora. Usahasama kali kedua. Terima kasih banyak-banyak kerana memilih blog suam-suam kuku ni untuk update entry bagi pihak Zalora.
Korang boleh baca kat sini FESYEN MUSLIMAH


zalora, cash voucher, pakaian, percuma



zalora, cash voucher, pakaian, percuma

Dapat 3 helai product tanpa keluarkan wang...best kan!!

Aku ada dapat voucher untuk diberi kepada buyer yang baru nak bershopping dengan Zalora. Dengan pembelian minima Rm99, korang akan dapat penjimatan. Boleh guna kod ni ZMCPZ702GMV5

Siapa cepat dia dapat!!!


You Might Also Like

9 comments

  1. Bestnyerr.. pernah gak dpt ritu.. alhmdllh

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah rezeki raya.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...tak sempat raya dah pakai hahaha

      Delete
  3. amboi azie, murah rezeki kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah ana...tak sangka boleh dapat lagi..

      Delete
  4. bestnyer ! cn tak pernah dapat pun..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook