Malam Minggu Di Jalan TAR

Monday, June 08, 2015

Jalan Tuanku Abdul Rahman

Assalamualaikum
Malam minggu di jln TAR memang hebat. Dah lama aku tak ke sini. Atas urusan business, ambil kesempatan bawa anak-anak singgah bermalam di sini. Memang pening bila tak biasa dengan suasana yang terlalu havoc bagi aku.  
Mujur dapat hotel yang wifinya laju, dapat juga aku update entry tanpa sekatan.  Sempat juga singgah di pasar malam jalan TAR. Meriah sesangat. Tapi berhati-hati lah pada yang membawa anak kecil. Silap langkah boleh hilang di celahan manusia yang bertali arus. 


Masih meriah walaupun dah menghampiri tengahmalam. Sogo pun terang ceria sebab tengah sales untuk member. Memang havoc lah!!!



Kebab istimewa. Sedap!!

Cukuplah sekadar meluangkan seketika masa kat sini. Kulim masih di hati!!!! 







You Might Also Like

4 comments

  1. lamanya dah tak jejak kaki ke jalan TAR..

    ReplyDelete
  2. lama tak kesini sejak pndah sekolah, best owh jalan TAR

    ReplyDelete
  3. rinduuu jalan TAR, kebab tu best, tambah2 bulan posa..sepelaung baunya tu memanggil-manggil :D

    ReplyDelete
  4. kalau pasar malam pun aku tak minat..jalan tar ni memang lagilah cukup tak berkenan

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook