Floria Putrajaya 2015 Menggamit Ke Sana

Monday, June 01, 2015

Floria Putrajaya 2015

Assalamualaikum 

Siapa yang dah pergi ?
Aku tak berkesempatan la nampaknya tahun ni.  Jadual cuti yang masih berterabur lagi harinya. Seronok dengar macam-macam cerita daripada kawan-kawan yang dah singgah ke sini. Kalau kesampaian, tujuan aku satu jer...sessi fotografi. Mesti best!!!

Floria, bunga-bunga, putrajaya, festival, 2015

Gambar pinjam kat website Floria Putrajaya

Kami pun minat jugak dengan bunga-bunga ni. Koleksi kat rumah sekarang kebanyakannya orkid pelbagai jenis. KOLEKSI ORKID yang ada kat rumah.

Pada yang suka selfie, ada hadiah untuk korang. Tajaan Iecio. Mana tau rezeki korang kan? Siapa yang datang ke sini, mesti penuh stok gambar cantik-cantik.

Floria, bunga-bunga, putrajaya, festival, 2015
Terimakasih - gambar diambil dpd web

Kat mana?

Pada yang belum sampai macam aku ni, masih ada kesempatan lagi.

Floria Putrajaya 2015 berlangsung di :

Anjung Floria
Precinct 4, Putrajaya

Bermula dari 30 May - 7 June 2015

Ada shuttle disediakan untuk kemudahan anda :


Floria, bunga-bunga, putrajaya, festival, 2015

Terima kasih - gambar diambil daripada web

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook