Pilihanraya kecil Permatang Pauh

Friday, May 08, 2015

Pilihanraya Kecil Permatang Pauh

Semalam telah berlangsung pilihanraya kecil ini. Masing-masing yang terlibat dahpun menjalankan tanggungjawap. Pilihan anda tanggungjawap anda. Semoga yang menang dapat menjalankan amanah yang diberi oleh rakyat dengan sebaiknya.

Aku dan hubby semalam sama-sama cuti. Anak-anak semua sekolah. Kami ambil kesempatan melihat kemeriahan para penyokong di kawasan berkenaan.  Memang meriah!!
Masa aku ke sana takde pun perkara yang tidak elok berlaku. Masing-masing menyokong pilihan masing dengan cara baik. Mungkin bila ada yang `terlebih' perasan tu yang jadi sedikit pertelingkahan. 

Jom tengok beberapa gambar yang aku boleh share kat sini ....

piliharanraya, permatang pauh, kecil, pkr,bn

permatang pauh, penanti, pkr



Memang cuti yang diberi oleh kerajaan negeri digunakan sebaiknya oleh penduduk setempat. Cuaca pun panas dari pagi lagi.

Tahniah pada yang berjaya. Moga terus berjaya membangunkan dan membantu mereka yang telah memilih anda.

You Might Also Like

9 comments

  1. antara kawasan yang menarik perhatian bila tiba prk/pru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu ewan...kawasan panas

      Delete
  2. Rajinnya pi dating kat PRK Permatang Pauh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik T, jj sambil cari makan dan cuci mata...bukan selalu boleh tengok suasana PRK tempat orang.

      Delete
  3. wah..ramai jugak orang yang berkumpul kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang ramai siti rohaida yusof. Kalau bawa kereta memang jenuh menunggu atas jalan....

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook