Pakej Aktiviti Candat Sotong

Tuesday, May 12, 2015

Candat Sotong


Trip Bot 1 May lalu adalah paling top permintaan. Saya sampai tak menang tangan nak uruskan permintaan luarjangkaan. Alhamdulillah rezeki mereka dengan hasil candat yang memberangsangkan!

pakejcandatsotong


pakejcandatsotong


Ramai peminat #candatsotong tidak lepaskan peluang pada hari cuti umum tersebut untuk beriadah bersama keluarga dan juga sahabat. Mereka kebanyakannya telah merancang trip sebegitu sejak awal sebulan sebelum trip .

hobimencandat, #kakipancing



Ini adalah pengalaman mencandat sotong, saya  menguruskan tempahan Bot. Tempahan awal lagi memudahkan urusan.

Jika anda bercadang untuk tempah pakej di masa akan datang boleh berhubung terus melalui no tel/wharsapp saya : 0174009726 (Nazlee)

Serba sedikit info Tentatif Program aktiviti mencandat :

Semua Peserta dikehendaki berkumpul dijeti selepas waktu asar kebiasaannya pada pukul 5 petang.
Bertolak ke destinasi candat.
Apabila sampai ke destinasi, peserta boleh lah mula bercandat dan memancing.
Peserta juga boleh memasak hasil tangkapan yang segar di atas bot.
Kebiasaannya peserta pulang sebelum subuh tetapi terpulang kepada peserta candat.
Peralatan candat disediakan tetapi perlu dikembalikan apabila selesai candat (Peserta candat digalakkan membawa peralatan candat sendiri).
Chalet (persalinan/simpanbarang) jika diperlukan.

Kemudahan :

Dapur Perkakasan memasak
Jaket keselamatan dan Sistem GPS
Lampu Spot Light
Tandas
Tekong yang berpengalaman
Bekas Air Batudan Air Mineral Percuma.

Pakej Mencandat Sotong Kuala Terengganu

(sila berhubung dengan saya untuk keterangan lanjut)

candatsotong


Tarikhmencandat : Sila buat tempahan bot
Bot Muatan : 8 pax dan 15 pax (terhad)
Masa : Bertolak selepas Asar (5pm) dan balik sampai ke jeti jam (7pm) hari esoknya
Kelengkapan mencandat : Peralatan memancing/candat serta sebuah chalet untuk simpan barang dan persalinan (jika perlu)

Jom Candat !

Apr 29, 2015
Mungkin ramai lagi wanita teringin nak cuba aktiviti candat sotong di lautan tapi risau takada kemudahan untuk mereka semasa di atas bot. Selalu yang dirisaukan ialahTandas ! Jadi, untuk pengetahuan semua..boleh pilih ...
Mar 31, 2015
Tekong atau 'ahlilaut sejagat' :) telah banyak berkongsi petua dan ini pcl kutip dari blog candat juga..blog pakya. 1.Baginelayan, MINUM AIR LAUT dikuala mampu menahan diri daripada mabuk laut. Boleh diminum hingga ...
Jan 19, 2015
Terkini, tekong maklumkan boleh candat awal mulai bulan Mac ni..ramai yang dah mula buat tempahan. Tempah awal bagi mengelakkan tempahan penuh (kalau boleh sebulan awal dari tarikh mencandat) ...
Nov 30, 2014
*SILA BERHUBUNG (017-4009726 Nazlee) UNTUK PERBINCANGAN DAN PENETAPAN HARGA PAKEJ. Pakej 2015 (Bulan April - Oktober) KEMUDAHAN YANG DISEDIAKAN: Peralatan Candat disediakan (utk tambahan jika ada boleh ...
Feb 22, 2015
Jom Mencandat Sotong, May 2015 (Wanita pon boleh) Pagi tadi pcl ada post kat fb berkenaan program candat sotong, tujuannya nak kumpul pengemar candat sotong yang takada group nak gathering mencandat.
Feb 09, 2015
Boleh cter kat makni..minat benor dgn candat stong. Reply Delete.Replies.Nazlee Ismail PCL February 11, 2015 ... takeprnah ada pengalaman candat sotong :(.Reply Delete.Replies.Nazlee Ismail PCL February 11, 2015.

You Might Also Like

9 comments

  1. Replies
    1. sama-sama...semoga berjaya!! nanti nak gi candat jugak hehe

      Delete
  2. best best. boleh mencandat dengan mudah! :D

    ReplyDelete
  3. candat aktiviti yang menarik apatah lagi jika bersama keluarga

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom arz....trip dpd penang & kedah hehe

      Delete
  4. Jom pkat2 g candat sotong..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook