Journey Of Life Berwajah Baru

Wednesday, May 06, 2015

Update Blog

Assalamualaikum

Alhamdulillah, secara rasminya blog `Journey Of Life' berwajah baru. Simple yet nice!! (siapa lagi nak puji kan..hehehe...)

Dengan domain baru www.azirahman.com , aku harap aku makin bersemangat untuk berblog. Terimakasih pada JIAKREATIF yang membantu aku merealisasikan perubahan pada blog ni. Juga sokongan dpd team EFG. 

Rasanya kali ni, wajah baru ni akan kekal lama. Moga perjalanan hidup kita semua sentiasa dipermudahkan. Aku akan cuba berkongsi sebanyak mungkin kisah menarik dan yang sesuai di sini.

Banyak lagi nak buat ni untuk pastikan kawan-kawan mai melawat sini. Buat pelan-pelan. Kena gali lagi ilmu kat otai-otai blogger.

Apa komen kawan-kawan dengan perubahan ini?


You Might Also Like

16 comments

  1. wajah baru akak maksudnya domain tu ke? lagi simple lagi bagus.... saya nak tukar juga rasanya. tapi kena tnggu ada duit dulu. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amy - akak tukar domain dan template. Yang ni nampak lebih simple.

      Delete
  2. senang nk igt pki domain pendek ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu...yang ni senang nak ingat kan..hehhe

      Delete
  3. comey dan segalanya simple. senang diingati dan senang dicari =) keep it up kak azi

    ReplyDelete
  4. betul, simple is always beautiful :D salam sayang dri aisya EFG yer... :D

    jindrisska.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. cantik & kemas. hehe. ^^

    ReplyDelete
  6. CANTIK BLOG KK AZIE.. SIMPLE JE... TAHNIAH DAH ADA DOMAIN!!

    ReplyDelete
  7. nice nlog... salam kenal:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sheila...rajin-rajin la mai melawat yer

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook