Hari Pekerja 1 Mei 2015

Friday, May 01, 2015

Assalamualaikum

Cepat sungguh masa berlalu. Sambutan Hari Pekerja datang lagi. Tidak semestinya mereka yang bekerja di pejabat, segmen industri malahan yang di rumah pun perlu menyambutnya. Kan hari-hari buat kerja di rumah dari pagi sampai petang bawa ke malam. Tahniah semua atas sumbangan.

Istimewanya tahun ni, hari perja jatuh pada hari jumaat. Bersambung pulak dengan hujung minggu. Ditambah pulak dengan perayaan wesak pada ahad...dapat tambahan sehari lagi pada hari isnin.  Ramai yang buat perancangan  berjalan- jalan bersama keluarga atau balik kampung. Moga semuanya selamat pergi dan kembali. Harap-harap selepas cuti yang panjang, bertamvah semangat untuk kembali bertugas. 


So geng...
Enjoy your holidays....!!
Aku pun nak bercuti jugak....

You Might Also Like

7 comments

  1. amboii katak tu sennag lenang je haha

    ReplyDelete
  2. memang best kan bila dekat dengan hari sabtu... seronok je dapat cuti lama2.. :D

    ReplyDelete
  3. relax betul en.froggy tu..

    ReplyDelete
  4. singgah sini untuk follow sponsor. dari GA http://ezbil-official.blogspot.com/2015/05/segmen-cash-rm500-2015-by-aku-penghibur.html

    ReplyDelete
  5. selamat meluangkan masa bersama keluarga

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook