Mamee Chef Pilihan Mudah Disediakan

Tuesday, April 21, 2015

Sedap Dimakan Senang Disediakan

Bila lapar letak ape je yang halal mesti licin..hehe..
Maggi ni pilihan terakhir bila malas nak pi kedai makan....malas nak masak lama2 dok dapor...bila dah jemu dengan menu hari-hari. Tak baik jugak diamalkan selalu yer...tapi dulu zaman study ni la peneman di kala kelaparan. Untuk anak2, aku pesan awal2 jangan amalkan....kalau sesekali nak makan, tak per.

Masa study, paling mudah masak air..rendam ajer maggi....2 min makan. Tapi sekarang takkan nak baut gitu lagi kannnnn.

Baru-baru ni, terjumpa Mamee Chef ni pulak.  Hubby kata terbeli sbb harga dia tak sama dengan yang lain2....Amboi en hubby....beli sebb harga yer?...bukan lebih murah yer..harganya lebih lagi tau....sbb tu la en hubby nak tau apa keistimewaannya...



maggi, sedap, masakan simple, mudah, cepat, resepi

Tu dia.....kuah dia bukan main menyala warnanya....tp tak la pedas sangat....sedang-sedang ajer.  Masak simple2...tumis bawang, masukkan sayur dan sotong sikit, rebus telur dan letak dlm hidangan...dah boleh makan..

maggi, sedap, masakan simple, mudah, cepat, resepi

Hmmmm....sedap...korang cuba la....
Tapi jangan makan selalu yer.....hehehe



You Might Also Like

3 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook