98/2015 : Cukai Oh Cukai !!

Monday, April 13, 2015

Tak habis lagi pasal cukai ..


Tapi yg ni cukai yg dipulangkan....
Korang dah submit kat e-filing tak?

Aku baru nak submit....ada sikit lagi nak bagi betul.
Yang ni aku nak buat sbb dpt balik pulangannya ....

Bagi korang yg belum buat lagi...cepat la berbuat demikian sebelum akhir bulan April.

Jom submit E-FILING

cukai



You Might Also Like

4 comments

  1. erm cukai seumur hidup lah ye azie, naik jemu dah kan ,sabar je lah .

    ReplyDelete
  2. dapat balik pulangan nya.. ok lah tu.

    ReplyDelete
  3. bersabarlah dan sama-samalah kita berjimat cermat.

    ReplyDelete
  4. cukai oh cukai... tajuk seo tinggi :)

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook