87/2015 : GST...GST...lagi lagi GST

Wednesday, April 01, 2015

Pagi ni penuh page fb dengan ucapan selamat datang kepada GST.
Perlu ke nak raikan?...
Hmmm...

So hari ni bermula perbelanjaan GST. Rajin2 la korang belek resit pembelian setiap kali berbelanja. Tengok betul2 caj2 yg dikenakan. Yg aku tahu kalau company tu dikenakan GST sepatutnya dlm resit/bil dia kena ada ID GST. Kalau takde tapi dia suka suki naikkan harga barang, kita sebagai pengguna boleh buat aduan. Itu adalah hak kita sebagai pengguna.

Banyak pesanan berbelanja cara berhemah yg di hantar oleh kawan2 ....
Kena tahan nafsu berbelanja ni....beli yg perlu ajer. 

Dan aku kena la semakin rajin ..hehhe...


Hari ni bawa bekal utk breakfast. Rajin kan!!!....hehe...


You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook