71/2015 : Lupa...faktor usia atau....

Thursday, March 19, 2015

Utk pertama kalinya setelah sekian lama...hari ni aku ke tempat kerja tanpa membawa lesen memandu....tidak juga membawa kad pengenalan...tanpa sedar...roadtax kereta dah tamat.....dan yg best lagi tanpa kad atm...mahupun kredit card.  Semua tertinggal kat rumah. Aku perasan pun lepas maghrib tadi sbb ternampak ada satu beg kecik dok atas katil. Kelebek isinya ternampak la aku segala jenis kad kepunyaan aku dlm tu. Ni semua gara2 aku pindahkan masuk dlm bekas yg lebih kecil muat poket pants masa berjalan2 cuti2 baru ni....
Mujur takde pak jpj buat roadblok di bke highway tadi....kalau tak mmg akk kantoi laaa...

Faktor usia ke????

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook