66/2015 : Cuti sekolah. Mana destinasi pilihan?....Jauh atau dekat....

Friday, March 13, 2015

Cuti sekolah bermula sudah.  Kalau di Kedah smlm dah last day sekolah....di Penang hari ni last day. Anak2 semua dah ada kat rumah, cuma ibunya saje yg masih di pejabat. Last day ....esok ibu pun start cuti jugak meraikan anak2 yg bercuti sekolah...hehehe..boleh gitu....??..

Bila cuti sekolah...ayat pertama yg anak2 akan tanya...apa plan kita ? Nak pergi mana?....Aisey silap ibu ayah jugak ni ajar korang bila cuti sekolah jer jom meronda..asal cuti sekolah jer jom meronda. Ater dah masa tu je la dpt kumpul semua ahli....

Takde plan menarik. Kita balik kampung ajer la cuti sekolah kali ni.  Dah lama tak jengok atuk sebelah ibu dan nenek sebelah ayah. Aku dan hubby masing2 dah kehilangan salah seorg org tua...hubby ada maknya lagi dan aku tinggal ayah ajer...so masa cuti ni boleh la kita luang kan masa melawat mereka. 

Anak2 aku tak kisah ke mana..asalkan dpt luangkan masa bersama satu family.  Atuk di Melaka...nenek di Perak...so sekali harung la.....

Mana destinasi pilihan korang?... Jauh atau dekat?...
Bergantung pada budget masing-masing...

Tepuk dada tanya poket.....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook