58/2015 : Singgah sebentar Cameron Highland

Monday, March 09, 2015

Cerita basi...tp nak citer jugak.
Ni masa cuti CNY hari tu...on the way balik dpd KL. Bila cuti2 tak plan...dia jd mcm2 la hehe...
Bertolak dpd KL dlm 1230 tengahari lepas check out. Nak meronda bandaraya rasa tak daya sbb panas sesangat. So tot tet tot tet bergerak la memandu pusing2 kotaraya. Mujur x banyak sangat kenderaan. 
Ok cari jalan keluar...dah dok atas highway en suami kata jom naik CH ikut laluan Tapah....dah lama tak lalu. Aku ok jer sbb esok masih cuti lagi. 
On the way jln ok tak la byk sangat kenderaan mungkin sebb ramai yg lebih suka memilih laluan simpang pulai. Almaklum laluan tapah jln sempit sedikit dan ketara sikit bengkang bengkoknya. Sapa tak tahan sure muntah. Nasib kami baik semua ok takde yg muntah2...
Tiada plan bermlm....nak pastikan before 9pm kena turun semula. Sampai tanah rata kenderaandah mula byk. Org jln kaki lebih laju dpd menaiki kereta hehe...
Kami singgah di pasar mlm brinchang shj. Ronda2 cari makan...




Sejukkan tekak dengan kelapa laut...


Kesukaan dik wan...


Yg ni mmg mesti beli ...


Suka jagung ni...mkn gitu jer...manis

Kat sini apa lagi....carik makan la hehe....
Selesai meronda, kami cari tempat isi perut dan bergerak turun melalui simpang pulai....

Sampai rumah tengahmalam....
Gitu ler....best jugak meronda tanpa plan ni...






You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook