23/2015 : Kuda lagi

Thursday, January 29, 2015

Saya ada kuda dibuat oleh ayah
Kuda ayah buat dari pelepah pisang
Oh kuda ku cantik ekornya sangat panjang
Kuda ayah buat dari pelepah pisang....

Ingat lagi tak lagu ni?
Ke korang dibesarkan dengan lagu k-pop?
hehehe..

Dulu masa kecik2 suka nyanyi lagu ni sambil naik kuda kayu yg boleh gerak2 tu....



Budak-budak sekarang naik kuda ni...siap ada muzik lagi ...hehe..
Tiap2 minggu kena pau dengan adik wan kat sini.  Sb baik seringgit jer nak ko minta ....dpt la bergolek dengan kuda tu beberapa minit...
Dah dpt senyap....baru boleh duduk diam.

Ni aktiviti mingguan sementara tunggu kakak2 abis tuition.  Apaknya dok minum teh sambil layan facebook...mak nye la kena teman si kecik ni naik kuda....

Tak per nak janji ko boleh dok diam.....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook