22/2015 : Hasil Rempah Ajaib

Wednesday, January 28, 2015

Letihnya mengadap kerja yg bersusun ni.....kita rehat sebentar bersama kit kat...hehe

Tapi bukan nak cerita pasal kit kat...
Korang  suka makan nasi arab?..Kebelakangan ni aku tengok ramai yg berminat dengan nasi arab...tak kira la nasi mandy ke ..nasi magdhout ke...nasi briani arab la.....asalkan nama NASI ARAB....macam viral kan...
Restoran yg menghidangkan menu jenis ni memang dpt sambutan la.

Aku pun tak terkecuali la. Siap jadi reseller jualan rempah lagi. Tapi bukan yg dlm kotak tu tak...yg ni rempah istimewa dari Kuwait. Nanti aku cerita bab2 rempah ni. Memang berhantu la....bila dah start satu menu...cuba lagi menu lain...cuba lagi...huhu tak muak2 ....sabau jer la...

Jom aku share antara yg pernah aku cuba menggunakan rempah ajaib yg aku bagitau tadi...


Nasi madghout kambing...


Closed up sikit...kalau masak sendiri memang meriah la....


Nasi beriyani arab....style family kami....


Nasi mandy ayam.....

semua ni guna rempah ajaib tu...

Apa yg ajaibnya......nanti aku cari mood nak cerita pasal rempah yer.....

Korang sabar menanti tau.....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook