7/2015 : Sesi Persekolahan 2015

Monday, January 12, 2015

Hari ni sepenuhnya bermula sesi persekolahan 2015.
Kalau kat Kedah...semalam dah mula.  Mujur aku bekerja di Penang jadi tak payah la nak ambik cuti uruskan budak2 sekolah ni.
Semalam memang penat giler......capek dibuatnya. Seawal 5 pagi dah ketang ketung siapkan sarapan...630am van sekolah amira sampai.....650am dah keluar antar kakak ke sekolah. Balik kemas rumah....masak....tup tup dah tengahari.....siap2 gi ambik amira pulak balik sekolah ...awal2 ni jadual van tak selaras lagi...maklum la parent anak2 yg baru masuk darjah satu dok tunggu van mana yg boleh mereka ambil.. Pastu ambil kakak pulak. Pusing pulak pi daftar KAFA utk amira....zasss terus ke sekolah abg...huhuuhu....memang kul 430pm baru jumpa nasi daaa......picnic terus kat sekolah abang......tiba rumah memang dah kepenatan la.....

Hari ni...dah ok sikit....hantar kakak aku terus ke pejabat. Adik wan ayah uruskan. Kerja dah kena bagi dua. InsyaAllah kalau ada rezeki utk beberapa bulan ni gitu la rutin aku. Tengah tunggu jawapan rayuan penempatan asrama utk kakak...kalau ada rezeki.......

Apa sahaja utk anak2.......moga korang menjadi anak cemerlang dunia akhirat........



Untuk korang yg sibuk ngan anak2 di hari pertama persekolahan ni...rileks la yer....nikmati saat ini dengan sebaiknya........



You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook