4/2015 : Kembali ke sarang

Saturday, January 10, 2015

Esok sesi persekolahan di negeri kedah dan beberapa negeri lain bermula. Isnin kira satu malaya dah mula sekolah.
Anak2 aku pun dah refresh balik diri masing2 nak pergi sekolah semula.
Sorang dah balik sarang dah---- ni hubby aku yg cakap.  Suka- suka jer kan hehe

Khamis ritu kami dah antar abg irfan balik asrama semula. Tahun ni dah f3...agak2 ada lg ke exam pt3 tu?...apapun pasrah.
Tahun ni jugak dilantik sebagai pengawas sekolah so dah mmg jd rutin sek dia...kalo ko jd pengawas maka berkorban lah masa cuti ko utk balik awal beberapa hari ke asrama.  Memula tengok muka dia mmg stress...tp bila sampai sekolah dah nampak geng hmmm...sengih sampai telinga...



Masa ngantar ni hari hujan so tak dpt ler nak posing2..tengok bangunan asrama jer la yer...

Hari ni nak g register kakak pulak....

#sunyidahrumah#



You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook