Pau wholemeal

Friday, October 31, 2014

Korang suka makan pau?
Aku tak la suka sangat tp kalau ada depan mata aku bedal la jugak hehehe...



Pernah tengok pau wholemeal?
Pau ni jarang kelihatan ..pada pandangan mata aku la.....mungkin ada dijual merata-rata.
Yang ni aku beli kat RNR Gurun....samada hala ke utara atau ke selatan ada dijual.
Rasanya lain sikit dpd pau yg biasa dijual.
Tapi aku tak snap la pulak kedai mana yg jual. Nanti2 la kalau aku singgah lagi aku aku cerita lain.

Kalau korang nak cuba ...beli yg inti kaya...hmmmmm....sedap ooooo.....
Anak2 aku cukup suka ...2,3 bijik sekali makan pun boleh......

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook