Hari untuk DIA....

Tuesday, August 26, 2014

Cak!!!!

Ada follower ke blog ni????
Sian kan...akak kejap update....lamaaa tak update.....gitu laaa..
Sibuk sesengat..macam2 benda nak kena buat...
Nanti satu2 aku updatekan yer apa yg sibuk sangat tu...hehe

Berbalik kat tajuk...

Tahniah untuk kakak ....dianugerahkan sebagai Tokoh Murid 2014 ....ikut jejak langkah abang...alhamdulillah....parent support....anak2 yg usaha ......insyaAllah moga terus cemerlang dan menjadi anak solehah berbakti pada keluarga ....


Memang susah la nak bergambar dengan DIA ni....muka tak pernahnya nak ready.
Tengok anak dah sama besar ngan mak ayah.....hehe....

Adik pun dpt hadiah jugak....alhamdulillah anak2..berkat usaha korang jugak....sabar je la telinga korang mendengar muzik indah yg ibu korang ni dendangkan hampir setiap hari.....dengar betul2 ....kot2 nanti korang miss pulak bila muzik tu berhenti...hehe...



You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook