Ramadhan Ya Ramadhan

Tuesday, July 01, 2014

Alhamdulillah...bertemu lagi ramadhan tahun ini.......syukur...

Ya Ampunnnnn..punye ler lama tak update blog?...ada yg jengah ke blog ni?...perasannn kejap hehhe..

Asyik tajuk omelan pagi jer yer...udah banyak pagi tak abis2  mengomel.....

Banyakkkk cerita tp dah berlapuk2 dah dlm kepala.....tak sempat nak mengupdate ....setiap minit banyak benda nak buat.

Daripada cuti sekolah Mac sampai ke cuti sekolah Jun ...tak berupdate kisah jjcm....ampun lagi......

Apa yg ko buat chik la?......hehhe ....macam2....

Kata orang bila kau dah berada di zon selesa...ko kena fikirkan sesuatu utk cabar semula diri ko start from zero.....betul ke?
Bila nak mula sesuatu yg baru...kena ada sedikit pengorbanan kan?
Bertukar kerja?....ohh tidak aku masih suka dengan kerja dan tempat kerja sekarang..mungkin boleh bertahan sampai pencen?...hehe...

We....mean suami dan aku....sedang meneroka dunia baru sekarang...sesuatu yg kami selalu terfikir tetapi tak berani nak buat.....

Nanti nanti aku cari masa yg sesuai utk bercerita....

Hari ni dah 3 ramadhan....cepat kan?
Bulan puasa waktu rehat dipendekkan untuk membolehkan kami balik awal.....kalau tak terkejar2 di jalanan boleh ajer aku sediakan hidangan iftar....tp masih ada tanggungjawap yg perlu ditunaikan untuk masa depan anak2.....so buat mana yg sempat....kan..kan..kan..

Hari pertama berbuka dengan lauk pauk hasil tangan sendiri....sempat dibekalkan sedikit utk si abang berbuka puasa di asrama.....tahun kedua berpuasa di asrama.....

Semalam sempat jugak masak 1 mata lauk ......hari ni?...hmmmm..cuba yer...cuba.....



tak best aaa entry takde gambar....
yang ni pun nanti aku cerita..hehehe...

Jom abes dah masa rehat....


You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook