Omelan pagi....

Thursday, May 22, 2014

Dari sehari ke sehari cuba mencari masa utk mengupdate di sini. Aduh...sibuk sekali rasanya 2014 ni atau aku tak tahu nak manage masa?
Menginjak ke penghujung May 2014.....cepat benar masa berlalu kan...pantas meninggalkan kita. Apa achievement yg dah tercapai setakat ni?....uhhh...fikir2 kan la...
Tahun ni aku mmg betul2 sibuk....sibuk urusan dunia ke?..insyaAllah bekalan ke sana pun perlu dicari....
Tugasan di pejabat semakin mencabar kini...yang kadang2 menjemput stress diri....moga aku diberikan kekuatan utk terus mengharung dunia kerjayaku yg tak seberapa.....kalau kewangan dah kukuh mmg nak ajer aku tender surat berhenti. Tapi mana mungkin berlaku...byk lagi keperluan keluarga yg perlu kami sediakan...apatah lagi anak2 yg makin membesar....
Apapun ....kira lena happy selalu...be positive....Allah sentiasa membantu....

Sesi luahan rasa....hehe....


You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook