Pagi

Monday, April 14, 2014

Pagi yg indah...
Pagi yg hebat...

Bermula lagi hari baru utk minggu yg baru...kejap jer kan masa berlalu...sedar tak sedar April dah sampai hampir setengah bulan kita lalui....apa pencapaian setakat ini?

Pagi ni nak bercerita...
Week end baru ni agak mencabar jugak la buat aku....gara2 bila rakan sebilik diserang demam panas...tonsil dan ulcer berganda2...kesian en hubby. Semua serba tak jadi...kena la aku jadi supir ....uruskan anak2...ke klinik...ke sana...ke sini....alhamdulillah sekurang2nya teman sebilik ni masih diberi kudrat utk menjalankan tugasan tersebut.
Bila jaga org sakit memang kena sabar banyak....emosi tak stabil.
Bila uruskan semua tugas sendiri...kena sabar banyak....emosi tak stabil juga...
Bila berdepan dengan anak2 yg pelbagai kerenah...kena banyak sabar juga...emosi tak stabil....

Alhamdulillah....dengan SABAR...insyaAllah...segala urusan dipermudahkan....
En Hubby dah semakin baik.....anak2 pun banyak membantu..
Hari ini ibu boleh pergi pejabat dan jalankan tugas dengan tenang.....

Ada lagi cerita...nanti kan yer.........:)


Ros merah utk pengunjung blog ini ....terima kasih yer.....bila ada masa mai la menjengah lagi...hehehe



You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook