Muncul semula.....

Thursday, March 13, 2014

Wahhhh....lamanya tak mengupdate kat sini. Jengah selalu...tp tak update.
Mana aku pergi?.....ada...akak buzy la dikkkkk......
Dpd bangun tidor sampai tidor balik.....ada jer menda nak kena buat....
Cerita punyer le banyak nak tulis tp tak tertulis....
Tak pe la lepas ni pelan2 aku update...specially cerita2 yg boleh dikongsi bersama.

So hari ni......rileks kejap baru lepas lunch.  Tengah mengamalkan pemakanan yg lebih seimbang.....makan mana yg perlu....skip mana yg boleh...badan dah makin naik nampakya....huhuhuu.....sebelum lebih banyak baju yg mengecik...(hehehhe...dasar tak sedar diri yg membesar.....hikhikhik...) baik aku buat sesuatu.....cerita macam la kenaikan melampau kan!!!...tak la....biasa2 ajer...tp kalau boleh nak bagi menten atau turun sikit...boleh rasa ringan sikit badan.....dah makin meningkat umur kena la lebih berjaga2...


Tak best cerita takde gambar kan....

Sepetang di pangkor......actually bukan sepetang 2-3 petang jugak la....nanti aku up cerita mana la tau korang nak ke pangkor cuti sekolah ni boleh la dpt info sikit2....

***mintak2 la aku boleh up cerita sebelum cuti sekolah march ni..hehhe.....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook