Kisah anak-anak

Wednesday, January 08, 2014

Seminggu dah sesi persekolahan bermula kan...kejap ajer...
Tup tap tup tap...abis sebulan.....gitu ler pantasnya masa berlalu.

Minggu pertama....ada satu dua perkara lagi nak completekan utk penuhi jadual anak2 aku.
Tahun ni kakak nak UPSR....so kena pulun sikit...

Baru ni dpt result UPKK....alhamdulillah 8A. Suka melonjak2 sbb dpt kalahkan abg irfan dengan beza 1A.....secara tak langsung semangat pun membuak2 la nak pulun supaya boleh capai result cam abang.


Syukur alhamdulillah...hadiah tak ternilai dpd seorang anak.....


Abang Irfan pulak...alhamdulillah dok top 5 dlm senarai keluruhan pelajar tkt 1 di sekolah dia.....kena menten yer bang...

Amira....nampak mudah terima apa yg ko ajar .....harap kekalkan yer....


Kami kembali dengan rutin mingguan ...mengunjungi abg irfan santai2 bersembang hal sekolah.  Wajib bawak bekal bila berjumpa dia....adik2 pun tumpang makan jugak dengan abang....moga korang kekal akrab walaupun selalu bergaduh....gaduh2 sayang ....


DZ?....tiap2 hari belajar benda baru. Makin bising mulut bercakap...walaupun byk lagi words dia yg ko tak faham....cekap bab mengajar org .....jgn manja sangat nak oooiiii...penat mak ko ni kang....


Tanda pertama....jatuh basikal.....melasak sangat naik basikal dengan kakak.
Menangis sekejap ajer....lepas tu...zooommmmm...berlari balik...aduhai anak.....



You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook