Bina Mahligai : 28.12.2013

Tuesday, January 07, 2014

Kenduri lagi......

Jemputan kenduri terakhir bulan disember 2013.

Kenduri kawan ofis tp sekarang dah pindah ke KL.
Kenduri diadakan di Marina Tanjong City, Pulau Pinang.

Kat mana tu???

Hehe....kalau korang ke Pulau Pinang...area ni dekat dengan jeti feri di sebelah pulau ..kenduri tepi laut...bestt oooo...
sambil makan ditiup angin laut sejuk2..tengok lampu2 di jeti...nampak feri berlabuh.....fuhhhhh...nasib baik tak hujan.....

Buat kenduri area ni kena buat belah malam la kan baru cantik.  Jemputan bermula dpd jam 6 petang. Asalnya aku tak macam tak dpt pergi....tetiba hubby ajak pi beli baju sekolah budak2 ni. Lokasi beli baju depa ni memang sebelah pulau so aku saja la drag2 sikit masa pi tu. Elok ja abis2 beli dah dekat2 kul 6pm. Pikir2 hubby pun kata jom la singgah dah dok ada area tanjong punnnn....


Masa sampai dah nak senja....pengantin pun tadak lagi....takpa mak pak pengantin ada pun kira ok la....





Nak ambik gambar pengantin takde...ambik gambar ni pun ok la...
Si kecik tu dah pandai bergaya bila nak suruh ambik gambar....
Dulu masa aku lahirkan DZ, pernah Irfan tanya...kenapa lambat dpt adik lelaki...kalau tak boleh berkawan...hehehe...la pun boleh jugak....penjaga setia adik DZ bila balik bercuti.....hehe

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook