Mari berbelanja...

Tuesday, December 03, 2013

Selalu korang kalau pergi beli barang dapor kat mana?
Aku ...tengok mana sempat..hehehe...
Dua bulan sekali kami pergi la cari barang dapor dengan jumlah yg besar sikit...so lepas tu just top up ajer mana yg abes....

Banyak pasaraya ada kan.. yg selalu jadi pilihan ialah Tesco la...sebb apa?..selain dari ada macam2 barang ...tempat ni jugak bila hujung minggu selalu buka sampai jam 1 pagi. So tak perlu la aku rushing sangat. Boleh settlekan dulu apa2 kerja yg patut pastu baru pergi beli barang. Kadang2 pergi dah jam 10 malam pun ...kira yg betul2 masih buka adalah pasaraya hehhe... terus ambil barang2 yg nak beli ajer....jimat masa....
Takde nye nak belek lama2...masa tu pasaraya pun tak sesak sangat...



Lepas tu since ahli..hujung bulan depa antar la voucher ni. Aku kumpul banyak2 nanti baru guna sbb expired lambat lagi..hehe


You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook