Hanya 12 tahun????

Wednesday, November 20, 2013

Eh!! betul ke aku dengar kereta yg jangka hayat lebih 12 tahun tidak dibenarkan utk berada di atas jalanraya?
Huuhuuhuhu..haru kalau betul.....kereta aku dah dekat2 dah tu....baru nak jadi hak milik sendiri..kalau betul mau pening pulak la nak berhutang lagi.....

Alasan aku rasa tak logik jer....kalau tengok kereta2 baru pun banyak yg punah dek kemalangan. 

Camna nak wujudkan kesedaran pada pemandu??....lebih penting rasanya sbb kereta even dah 12 tahun pun kalau penjagaan dia bagus...ok jer dok atas jalan....

**just my 2cent tot***

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook