Gaya dia

Wednesday, November 20, 2013

Update si kecil ni pulak.


Dah makin banyak akal.  Lagi panjang akal berbanding abang dan kakak dulu.
Semua benda nak buat sendiri. Kalau bawak berjalan memang kena perhatikan dia ajer....nak pegang tangan ...jangan harap kecuali bila ayah buat muka garang....

Dah banyak perkataan yg dia dah boleh sebut walaupun kebanyakannya dia ambik sukukata yg akhir jer....
macam biasa mak dia la yg lebih memahami bahasa si kecik nihhhh....


Masa kat petrosains hari tu.....konon2 bawak kereta....kalau letak depan stereng kereta betul pun memang beria2 dia menggayakan gaya memandu....

Moga dik Wan terus sihat dan sentiasa berminat utk explore benda baru.....tak per ibu ayah penat sekarang.......



You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook