D'Hearty Fruit Cake

Thursday, November 07, 2013


Dah lama bercadang nak up kan entry yg ni. Tapi plan tinggal plan..baru hari ni boleh buat ceritanya.
Kebelakangan ni aku rajin pulak nak up kan kisah makanan dan makan-makan.
Jom aku share ..

Suka makan kek buah?
Saya suker..saya suker...
Kek buah kukus....sedappp....resepi turun temurun


Cuba tengok teksturenya.....cantik jer....hmmmmm


Tapi bukan aku yg buat. Hasil tangan sahabat aku atas jenama D'Hearty Fruit Cake.
Pasaran masih kecil2an.


Packagingnye.
Penghantaran di mana2 sahaja yg ada permintaan. Nak jadi dealer pun boleh.
Harga RM25 (tidak termasuk postage bagi yg nak penghantaran melalui pos)
Berat 500gm.
Nak by hand....pun boleh utk sekitar Shah Alam & Kelang 

Dijamin sedap..boleh tahan.

Sekiranya berminat korang boleh ctc terus dgn si tukang buat :

Reha 019 - 3559212

Nak jadi dealer pun boleh...syarat2 nya..korang dptkan terus dpt beliau.

Sedap....tak cuba tak tahu...kepada peminat kek buah....apa lagi jom try!!!

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook