Char kuey teow sungai dua

Saturday, November 23, 2013

Bila dah asyik telan lauk kenduri jer..korang mesti nak cari kelainan kan. Tambah pulak yg dlm proses diet takmau makan nasi belah malam. 
Apa kata korang makan char kuey teow goreng special. Kat mana2 pun ada tp kalau korang datang kulim, bokeh la cuba kuew teow sungai dua di cawangan kulim. Agak terkenal jugak jenama ni di belah penang. Kedai utama terletak di sungai dua...belah seberang perai.


Makin malam makin ramai. Kedai ni terletak di jalan utam nak ke pekan kulim kalau datang dpd bke expressway. 


Kuey teow goreng special. Aku tak suka yg berkuah punya. Berapa bintang?....3 dpd 5...apapun bergantung pada selera masing-masing.


You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook