Baik punya port...

Friday, November 29, 2013

Update si kecik ni pulak.
Budak2 sekarang ni kecik2 dah pandai nak main hanphone la tablet la itu la ini la....

DZ ni pantang nampak hp aku atau en hubby...memang menangis2 la nak pegang. Tapi kami takde la bagi sesuka hati...kena kawal dikkk oooiii....tak mau jadikan habit pulak.

Boleh main bila ada org tolong monitor ie...aku..ayah..abang atau kakak.
Monitor dpd jauh pun ok....janji tak lepas dia sorang2. Bukannya apa kang ada la macam2 benda yg dibuat jer....hari tu di deletenya email2 aku....huuaaaa......


Baeeekkkkk punye port kan!! hehehe...
Tu buat muka sbb ayah dia nak ambik balik hp tu..hehhe...
Konon-konon nak merajuk..tp ada aku kesah ....hehe


You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook