Oktober adalah bulan ualngtahun penglibatan aku sebagai blogger.
Dah berapa tahun?....Since 2009...dah menginjak ke tahun yang ke 4. Bermula dengan mengupdate gambar2 hasil kerja tangan menjahit manik di fotopages.....lepas tu aku melangkah setapak lagi berkawan dengan blogspot. Sehingga kini masih kekal di sini.
Melihat pada profile mesti org ingat aku ni penjahit manik tegar...
Ya dulu satu ketika memang aku penjahit manik tegar....
Sekarang sudah terbiar.....huhuuhuu...minat masih ada ...masih ada tempahan tapi sangat2 aku limit kan  buat masa ini. Tumpuan lebih kepada anak2 yg sedang membesar. 

Dalam masa 4 tahun ni ramai blogger2 terkenal yg aku singgah2 masuk blog mereka....dasyat jugak yer pendapatan melalui blog....
Best jugak kalau dpt macam mereka...hehehe....berangan ???.....ishh mana tahu angan2 jadi kenyataan kan?....

Aku berblog bukan utk wang...sekadar suka2 bercerita di sini. Kadang2 memang kita perlukan ruang sendiri untuk bercerita tentang sesuatu...berkongsi rasa....berkongsi pengalaman....berkongsi ilmu. Tapi kalau ada pendapatan yg dijana di sini...alhamdulillah...rezeki namanya....:)

Yang pasti...selagi tiada jemu...selagi masih ada yg sudi singgah di sini.....aku akan terus menulis.  Doakan agar aku terus punyai idea utk dikongsi di sini.....terima kasih juga pada teman2 maya yg sudi singgah di sini.....

Teringin nak buat give away....tunggu yer...end year ni macam2 benda penting dlm hidup aku......


0 Comments