Memohon Maaf dan Memaafkan

Tuesday, September 24, 2013

Berat ke tajuk kali ni?
tak jugak...
Aku bukan nak buat tazkirah apa tah lagi nak bercerita perihal agama ngan korang.
Aku belum layak lagi ...

Sekadar berkongsi amalan sekian lama..
Sebelum tidur membiasakan diri memohon maaf pada yg terdekat dan memaafkan tak kira siapa sahaja pada setiap kali sebelum melelapkan mata....

In shaa Allah..korang rasa tenang bila bangun keesokan harinya.....
Kita pun tak tahu bila nafas terakhir kita akan dipinjamkan kan?
Jadinya tak salah membiasakan diri dengan memohon maaf dan memaafkan...

Moga menjadi amalan bersama....

Jom mulakan tugas anda dengan senyuman :)

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook