Cerita petang ni

Tuesday, September 03, 2013

Macamana hari ni...semua ok?...
Sana sini orang sibuk dok berkesahkan pasal kenaikan harga pertol 20 sen seliter.
Berderet2 kereta malam tadi di mana2 jua stesen minyak ....menunggu giliran memenuhkan tangki.
Ada untung?...Untung setangki tu jer la...pasti tetap ko kena bayar dengan harga baru jugak kan..kan...kan...

Aku malas nak berkesah bab ni....malam tadi macam peluru berpandu penuh wassap aku dengan cerita kenaikan harga minyak.
Ada jugak yg ambik sikap berdiam diri...terima....

Ko bising ke senyap ker....tetap naik jugak kan?..tak salah la yg bising2 tu sbb nak lepaskan kemarahan  & geram....termasuk la aku .....hehehe...marah semalam ajer la....macam aku kata tadi....kot mana pun naik tetap naik...
Lepas ni kita tunggu pulak apa lagi yg naik harga...
Actually aku nak bercerita pasal lain tadinya tapi dah tercerita bab kenaikan harga pulak...
next entry la yer....nak kena menyeberang jambatan Penang ni utk ke tanah besar..lambat kang jem pulak hehehe

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook