Kembali Semula.....

Friday, August 23, 2013


Dah lama aku tak ber beading...lama since kelahiran dz lagi.  Tp customer yg ni sabar menanti..lebih setahun aku simpan baju dia....akhirnya siap jugak aku manikkan. Terima kasih Ma sbb sudi menunggu.

Ni design terbaru hasil nukilan cikgu sheikh...credit to him.  Aku belajar melalui nota yg dijualnya sahaja...alhamdulillah senang nak follow. Tp bila sampai kat aku ada jela yg aku ubah dan tambah...but still he owned the dsign.....

Cuti raya hari tu singgah jugak kat KL cari stok manik....hubby kata ..dia dah mula dah..hehhe..
Yup....I dah meroyan nak memanik semula tau.........so tunggu je la nanti I upkan lagi gambar2 terkini bila selesai projek......

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook